22 september

Så himla lycklig det tog bara en timme att städa. Det såg nog mer ut en vad de var. Trodde nästan det skulle ta hela kvällen men duktig som man är städade jag udan de rätt fort på 1h har fortfarande små saker men ändå! Jag vet att jag är lite knasig som blir lycklig av att städa och speciellt när det går fort. 
Nej jag bestämde mig precis för att jag verkligen vill träna ikväll och jag är verkligen super taggad på lite teknikträning som vi oftast brukar ha på torsdagar och det är nog min favorit träning på hela veckan. Ska nog ut och springa en runda efter träning fast bara en liten. Det är mest för att jag älskar att löpträna samtidigt som jag tycker att det är tråkigt. 




Gick faktisit precis ner och skulle hämta en sak och då ser jag att mamma ska laga "heta räkor" åhh det är såååå himla gott så på träningen kommer jag vara en mätt och go tjej även fast mina fotbollskor är söndriga! ;/ Får väl köpa nya snart även fast säsongen snart är över så behöver jag verkligen ett par skor som man inte bli blöt om fötterna i, jag menar man vill ju inte bli förkyld. 



ännu ett inlägg om ingenting!




tjejer ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Eve

aliiiice :D Kan du inte lägga upp lite bilder? Jag är rätt så säker på att du har gamla gömmor på din dator någonstans :D PUSS!

2011-09-22 @ 16:34:41
URL: http://evelinanilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0