19 september

Hej måndag! Hej ny vecka!
Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig och de är dagens problem. Vaknade 4:44 och tyckte att livet var allmänt bra. Sitter just nu och dricker mitt té som vanligt på morgonen. Vart jätte sugen på varm choklad men nej vi hade ingen OBOY hemma så det fick bli té. Snart ska jag ta tag i mitt klädproblem tror jag.  
Har bestämt mig för att springa en runda efter skolan hade egentligen velat göra de nu på morgonen men det har blivit så mörkt på morgonen och jag är jätte mörkrädd. Hihi. Så det blir en liten runda när jag kommer hem. Ikväll är det ju även träning och idag längtar jag faktiskt. Det ska bli så himla skönt att springa runt och lira lite boll.
Hoppas denna veckan kommer bli rikigt rolig för att jag fyller år och på fredag åker jag till Stockholm över helgen till Andreas. Det ska bli riktigt trevligt. 
håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0