15 september

hola peeepps.
Känner att jag har tagit fram all energi jag kan ta fram.
Så idag är en bra dag, idag är jag glad. Har för mig att en låt gick så i lilla melodifestivalen.
Vad händer då idag? Nej det händer ingenting utöver det vanliga. Jag ska dra mig till skolan, hem igen, åka in till Latinen sen gå och strossa i stan tills jag ska dra mig ner på österås för att träna och bli stark. Jag älskar verkligen att det är torsdag idag.
För då kan jag äntligen säga "jag längtar jätte mycket till imorgon" när jag pratar med Linnéa eftersom vi ska åka imorgon! WHEAY ! :) Nöjd tjej ska ner och käka frulle nu för jag är hungrig som en BJÖRN!
bild från 2009, tagen på Håkans konsert på  Liseberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0