15 september

Hejsan alla glada människor. Här sitter jag ny duschad och väntar på Linnéa. Hon ska faktiskt sova här ikväll och mina planer för kvällen är att vi ska käka chips och det ska bli super mega underbart gott. Har även köpt ben och jerry glass men jag funderar på att spara den. 

IMORGON SKA VI KOLLA PÅ HÅKAN OCH DET SKA BLI SÅ UNDERBART
Idag har jag inte gjort himla mycket mest varit i skolan, sovit och tränat och det har varit tråkigt, skönt och roligt precis i den ordningen också. Ha-ha... 
I alla fall så fick jag ta bussen till träningen idag och jag hatar verkligen de för det är tråkigt och jobbigt. Måste även gå jätte långt till träningen och det är inte kul att promenera genom stan i träningskläder ( jag tycker det är okul i alla fall) jag gick i alla fall förbi H&M och alla som har läst bloggen länge vet att jag verkligen tycker om H&M och att jag handlar mycket kläder därifrån. Jag såg då ett par så underbart fina skor, så jag var tvungen att gå in och titta lite extra noga på dem och jag blev faktiskt kär i de paret. Hittade en bild på Hemsidan. Så här kommer den.
Sov gott alla glada människor där ute!
puss och kram
599 kr på H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0