14 september

godmorgon alla kära läsare.

Kul att ni läser allt tråkigt skit jag skriver här. 
Om cirka fem minuter ska jag springa ner till bussen, säga att jag har glömt mitt busskort och hoppa på. Om jag ens får åka med. Hoppas inte, jag vill verkligen inte gå till skolan idag. Jag kan inte historia provet eftersom jag somnade när jag skulle plugga igår, DET har aldrig hänt innan. Antar att jag är riktigt jävla trött. 
Så idag tänkte jag gå fram till middagen sen ska jag hem. Packa om alla saker sticka in och träna "mina barn", det ska däremot bli super duper mega kul! Sen ska jag träna själv! WYAHE! 
Så jävla snygga skor! VILL HA VILL HA VILL HA !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0