13 september

ny dag, nya tag.
Dagen kommer säkert bli lång men jag längtar faktiskt jätte mycket till maten i skolan idag för idag ska vi få grekiskt! LOVE IT ! Sitter och dricker mitt té tänker på att bloggen är skit tråkig och lyssnar på Håkan för att tagga lite inför dagen. Ska hoppa runt och dansa om en stund eller nä jag hoppar över det kanske.. 
KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG!!! Det här blev flummigt och jag gillar nästan resultatet lite. 
Senare idag ska jag iväg och bowla med laget och även plugga historia för de behövs. Pluggade inte så mycket igår så jag får ta igen allt idag. Blir väl inte mycket sömn i natt men vem behöver sova?! Ha-Ha...

Kommentarer
Postat av: Amanda

är det du som kör? :D

2011-09-14 @ 23:21:16
URL: http://manddaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0