13 september

jag kan inte ge dig mer än jag redan gör..
Tycker konstigt nog att den meningen är skit fin. 
Kom nästan precis hem från en runda bowling, inte jätte roligt men helt okej. Jag förlorade nog och jag sög verkligen jag menar hade turen varit med mig idag så hade jag haft minst 5-8 strikar men nej jag fick bara 3.. Ville därifrån fort så jag glömde min plånka i Fridas väska.. Ska se om jag kan få den imorgon, skulle ju vara bra faktiskt. 
Ja blir ingen match imorgon så jag ska träna ist inte alls lika kul men man får stå ut. Denna veckan kan bara bli bättre ! WAYH! NU blir det Historia plugg !
Carro tycker du inte den här mannen är snygg så slår jag dig?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0