12 september

Godmorgon. 
Sitter här som vanligt och dricker mitt té nu så här på morgonkvisten. Helgen gick för fort och det var inte alls roligt. Nu är det måndag igen och helt ärligt så suger alla måndagar. Det är jobbigt att gå upp på morgon efter att ha sovit ut i helgen. Som tur är det inte långt kvar till födelsedag och jag längtar jätte mycket och den är inte på en måndag utan på en tisdag egentligen min näst värsta dag men det blir säkert mysigt ändå, hoppas jag... 
Har faktiskt dragit på mig en t-shirt på första gången på några känns de som. Det är första gången på länge jag faktiskt trivs i den så får väl in på H&M och köp några till i samma modell. Ska även in på SJ idag och köpa biljett till Stockholm åker dit nästa vecka på helgen men vill man ha de lite billigare så får man faktiskt köpa nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0