12 september

Hej,
jag har nu fått igång min kära iphone. Gud vad glad jag är. Jag har allvarlig huvudvärk och känner mig allmänt nere men även fast jag inte mår bra gick jag hela dagen i skolan. 
Har inte så mycket att skriva här längre. Kommer kanske in med lite tips på snygga saker innan jag går och lägger mig.  Hoppade över träningen idag och det var ganska skönt är jätte sliten och vi ska spela match igen på onsdag så jag behöver verkligen vila, blir dock inte så mycket vila för nu ska jag anstränga hjärnan och plugga lite Historia eftersom de är prov i de på onsdag. Yes, detta ska bli kul eller nä!
Just nu längtar jag himla mycket tills vi åker på fredag. Åker på till Göteborg och kollar Håkan Bråkan. Så nu ska jag faktiskt göra en best of håkan list på min spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0