9 oktober

Har precis fixat till mig lite så att jag ser lite anständig ut ( kommer bild) För om en dryg timme ska jag och min kompanjon åka till väla och som tur är får vi skjuts av hennes mamma! Tack Marie!
Det är ju faktiskt så mycket skönare att åka bil än åka tåg och buss för de tar så lång tid...Plus att det alltid är försenat och man blir alltid trött m.m! Så idag får Marie den stora gluldstjärnan!




Nu om bara några rader ska jag springa ner och äta frulle mest för att min mage skriker " GE MIG MAT NU!"..
Har planerat att inte handla så mycket men om jag hittar dom jätte fina skorna på H&M så ska jag självklart handla dom. Sen måste jag införskaffa mig en riktigt bra nagelfil!
Shoppinglistan för idag ser ut såhär:
  • Nagelfil
  • Mat
  • Skor
  • (svarta byxor)
  • ta ut pengar till mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0