9 oktober

Nu har jag tagit mig tid att ta lite bilder på dagens köp i allt mitt pluggande. Har även tagit en liten paus då jag har fått ont i benet? ja jag vet det låter konstigt men helt plötsligt fick jag en träningsvärks liknade känsla i benet, jag menar jag sitter rätt still. Har bara 1 ½ sida kvar att skriva och jag har så mycket att skriva om, tror inte ni fattar hur stort mitt område är. Jag menar de finns inget svårare att skriva om en persons framgång för då måste man få med alla detaljer. Det står olika i alla böcker jag har och det börjar bli frustrerande till och med citat ur hennes liv är olika i alla böcker och dom borde ändå vara samma!? GRRR argghh :@
Här kommer i alla fall bilder från idag och just nu:
Rebecka P chillar på bolagret!
lycklig tjej har köpt skit snygga skor!
Hmm`? passar den här på mig?
Gräddbullerian nådde upp till alla förväntningar
de här var mitt sita köp och nog de godaste!
Kolla! En fin papperspåse och en tjusig kartong !

Kolla vilka snyggingar! 500 kr på BIKBOK!
bästa köpet idag
Skor från H&M
nagelfil från H&M dålig bild men dålig kamera
Byxor från H&M
Cardigan från gina tricot

Kommentarer
Postat av: Rebecka, ditt största fan

Det var den bästa chillsoffan ever!

2011-10-10 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0