8 oktober

Längtar oerhört till shoppingen imorgon! Heregud vad kul det ska bli. Ska till "nya" väla och spendera en dag med mina tjejer. En mycket bra idé av geniet själv Rebecka P. Hon kommer faktiskt på bra saker ibland! Ha-ha.
Funderar på att gå ner och slänga mig soffan bredvid min storebror och hans kompis och kolla på lite fotboll eller hockey eller vad dom nu tittar på. Mest för att få sällskap för jag är sällskapsjuk!
Skulle dock vara gott med ett glas vin idag mest för att det är lördag och för att jag är en stor flicka som gillar att dricka vin på lördagar även fast de inte är fest. Ja, jag gillar vin och jag gör inte som många andra tjejer i min ålder och tvingar i sig de utan jag tycker faktiskt att det är gott!




Mina öronhängen vill inte riktigt läka och det börjar göra ganska ont speciellt i de där uppe. USCH vill inte ens tänka på hur de ser ut med allt var och sånt äckligt. USCH nej nu bestämmer jag mig för att göra följande:
  • gå ner och slänga mig i soffan med pojkarna
  • spakväll med lite vin!


Kommentarer
Postat av: SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Missa inte chansen att synas inför ca 1000 läsare, lycka till! :)

2011-10-08 @ 21:35:52
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej! Vad händer imorgon då?

2011-10-08 @ 22:04:27
URL: http://photohouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0