7 oktober

Hejhejhejhej.
Har redan städat lite här hemma eller ja jag dammsög hela huset utom mitt och rasmus rum. Eftersom jag ska storstäda mitt rum idag och slänga en massa saker, byta ut bilder i fotoramarna, plocka ur och fixa till garderoben och byrån. Slänga de jag inte behöver längre, eller ja de jag inte använder längre.
Sen ska jag plugga och äta min underbara Hallon/lakrits glass som är så himla god! Inget godis idag och inget godis framöver på ett bra tag för nu är jag trött på det och får ont i magen så fort jag tänker på godis. From now on så är det bara glass, chips och dipp som gäller. Nu när min förkylning nästan är borta ska jag börja ut och springa lite mer också och börja stepa( gå upp och ner från en bräda) igen mest för att jag vill känna mig duktig och göra slut med lite energi, är ju skit svårt att sova nu när ja inte tränar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0