7 oktober

Hej kära underbara läsare! Smicker smicker!
Gjorde precis en ny KATEGORI som heter "Dagens" och det är för att jag tänker mig att jag ska börja göra något som heter dagens färg där jag kommer ladda upp bilder på kläder i just den färgen den dagen. Även dagens låt m.m. Hoppas ni fattar och det blir kanske roligare för er att läsa! Eller jag vet inte men de blir roligare för mig och ni får kanske lite mer inspiration och börjar kanske tycka om nya färger på kläder. Det börjar ju bli höst nu men jag tycker fortfarande de är viktigt att ta fram lite färg för att vi inte ska se för dystra ut!

Har precis ätit världens godaste fredagsmys mat alltså Hamburgare och det var himla gott var även min frukost idag.. GOTT ! :)
Ikväll är det fotboll på tv Sverige-Finland och efter de är det Idol, så ikväll kommer jag hänga framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0