5 oktober

Har blivit superförälskad i denna onepiece overallen! Vill verkligen ha den. Har legat i soffan hela dagen och nu jag sitter jag här framför datan och segar. Fryser som en lite gris och ska nog gå ner och göra lite varmoboy om en stund. Mest för att det är så himla gott. Mitt hår är super äckligt men jag orkar inte ställa mig i duschen. Det verkar kanske inte vara jätte jobbigt men när man fryser och har gåshud så gör det faktiskt ont att duscha, hade dock varit skönt att gå ner till badhuset och bada en stund. Funderar på att dra ner min man på det någon gång. Kan ju faktiskt vara ganska mysigt, dessutom är han ju faktiskt väldigt snygg i badbyxor ! :)
Idag är jag ingen kämpe så idag har jag kollat på två filmer, första filmen var sex and the city (filmen) mest för att jag alltid kollar på den när jag är sjuk och efter den kollade jag på i taket lysser stjärnorna som är så jävla bra! Helt galet, gråter alltid lika mycket till den filmen....
Nu ska jag nog kolla på några filmer till, det är så himla skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0