4 oktober

Adele – Someone Like You
Är inte i skolan idag pga min förkylning som inte blir bättre utan bara sämre och det känns inte alls bra. Fick en tablett av mamma men den gjorde mig bara yr och varm och sen jätte kall. Inte alls kul.
Sitter och lyssnar på låten ovanför och skriver på historian. Skriver ett arbete om Mary Wollstonecraft och jag har valt att använda böcker ist för att använda internet sidor och nu ångrar jag mig lite men jag ska klara detta! WOHO!
Sitter även och funderar lite på hur mycket jag saknar min man och på hur mycket jag vill krama honom nu.. Jaja så kan det vara! :(
Känner mig väldigt duktig och effektiv idag så jag ska passa på att göra en massa saker som t.ex. göra klart arbetet, plugga matte, städa och kolla på en bra film! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0