30 oktober

Efter några timmars hårt jobb med att fixa Itunes eller ja fixa så att jag kan se vilken låt de är jag lyssnar på och även lagt till lite fina bilder så är jag färdig. Har även packat! Ska bara fixa mitt handbagage nu det blir fyllt av böcker och andra roliga saker som jag ska ha som tidsfördriv på planet och på bussen i London.
Dock hatar jag att packa för de känns alltid som jag kommer att glömma något. Vi åker om 6 timmar och jag börjar faktiskt bli riktigt trött. Ska vänta på att min man ska ringa och sen kommer jag nog slockna och sova som en stock någon timme!

nu ska jag försöka lägga in musiken på mobilen! önska mig lycka till!

ha de gött så hörs vi när vi hörs människorna där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0