3 oktober

Känslan av att komma till skolan och få reda på att historian inte skulle vara inlämnad idag utan på onsdag är underbar. Fast jag vet att det betyder att jag kommer få sitta och plugga till sena natten nu två dagar i rad. Har ju även matteprov på onsdag. Inte alls roligt eftersom jag suger på matte. Kanske kan ta hjälp av min kära man hoppas han är jätte snäll och vill göra det. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!



Sitter just nu på historia lektionen och hittarinte mina papper så frå skriva extra mycket när jag kommer hem, ser verkligen framemot det! WOOPWOOP. Det ska bli gott att plugga och äta det sista av mitt godis MUMS, MUMS även göra lite varm choklad och chokladpudding. ALLT SKA VARA CHOKLAD.´




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0