27 oktober

hejsan bloggen.
Gud vad jag har hunnit göra mycket idag. Helt sjukt!
åkte till skolan imorse efter många om och men ville verkligen ligga kvar i sängen men min nya attityd gjorde så att jag kom upp! Jag menar imorgon är det fredag och sen är det höstlov! Det innebär även att jag ska få träffa min man och som jag har saknat honom. Vi sågs ju inte förra helgen så ska se till att denna helgen blir så perfekt som möjligt!
Vi har planerat att resa lite i Januari eller ja vi vill åka till Egypten som de ser ut nu. Vi har hittat en underbar resa och mina föräldrar sa just precis att dom också tyckte de. Så hoppas att vi beställer resan så snabbt som möjlgit så att det den billiga resan inte tar slut. Vi planerar ju att vara borta i 2 veckor och just nu längtar jag verkligen efter värme och det är verkligen en riktigt igång triggare varje morgon att man Kanske ska åka iväg till solen ändå ganska snart!
I alla fall så har jag ju alltid världens längsta "rast" på torsdagar och då skyndade jag mig hem och tro de eller ej men jag städade hela huset, åkte in till Latin lektionen och sen hem igen för att äta och gå med prinsen och nu sitter jag här och skriver ett super långt inlägg!
Nu ska jag ta mig tid att plugga lite på mina tyskaglosor och räkna lite mattetal! WOHOO.
Halv åtta hos mig börjar om 10 minuter och då ska jag sitta spikad framför tvn eftersom jag missade programet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0