26 oktober

Har kommit hem från skolan nu och ska faktiskt ut direkt med hunden och när jag kommer hem ska jag dammsuga och ska även kolla om jag kan plocka ut lite ur diskmaskinen. Ikväll ska jag slå mig ner med mamma och göra ett avtal mest för att jag är i stort behov av pengar då de går en del på att göra alla lyx saker jag gör now days. Haha., Ska faktiskt bli skönt att börja gå en promenad minst om dagen med Prinsen mest för att jag får mer respekt av honom+ att han kommer älska mig ännu mer sen för att få en massa friskluft ska börja med detta ist för att sova när jag kommer hem från skolan, detta är ju faktiskt så himla bättre. Sen efter det ska jag göra mina tyska glosor och äntligen träna och det ska bli så himla skönt!
Så nu vet ni vad jag ska göra idag!
Hörs mer senare !
CIAO!


Såhär söt är min hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0