18 oktober

jag hänger knappt kvar i trådarna som håller mig uppe om dagarna. Fryser, skakar och har världens huvudvärk men jag tänker inte stanna hemma. Jag missar för mycket då. Det är helt sjukt vad mycket vi har i skolan just nu...
Har dock varit en ganska lugn dag idag med mycket eget arbete och känner att jag varit aktiv och glad hela dagen. God mat i magen sen är ju dagen räddad?
Kom hem och la mig i soffan för en timmes vila som jag alltid har när jag kommer hem innan jag gör läxor, tror jag somnade och sov rätt gött till 19:00 och har sovit i 3 timmar.. Där försvann 2 timmars plugg tid.... Aja..
Är skit konstig dag idag har inte haft någon apptit så jag har inte ätit sen lunchen i skolan, har aldrig hänt tidigare..
Ska i alla fall försöka lära mig asien kartan nu sen plugga lite tyska så har en del kvar att göra. -_-
Så vi hörs imorgon goa glada människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0