12 oktober

Är klar med nästan allt förutom engelskan och lite tyska men de hinner jag göra imorgon, har blivit lite för sent nu. Blev ju alldeles uppe i att skriva en historia på tyska så tog lite längre tid än väntat. De som är kvar är ändå rätt lätt. Ska gå in på toan nu och fixa till mig inför en god natts sömn och skönt ska det bli även fast jag sov en stund innan är ju fortfarande lika trött! Historian får vänta till imorgon. Har ju världens rast som jag brukar åka hem på funderar på att ta med lite mellis och sitta i skolan och plugga de timmarna! Har ju rätt så mycket att göra som t.ex. att läsa den jävla engelska boken som jag aldrig verkar komma något vart i aja jag får kämpa på som alla andra "slitdjur" i min klass.
Vi hörs imorgon alla goa glad människor
sov gott !
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0