10 oktober

FÄRDIG OCH DET ÄR SÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄRRRR SKÖNT! :)
Nu är jag en lycklig tjej som genast ska ta en paus, ringa min man om en liten stund, kolla tv och sedan kasta mig in i Geografiplugg! Woho. Jag börjar faktiskt tycka det är kul att plugga nu. Eller nä nu är jag nog bara glad för att jag har gjort klart mitt arbete nu ska jag bara kasta mig in i nästa och det ska faktiskt bli kul och denna gången ska jag göra klart de i tid! Det ska bli en utmaning och jag gillar utmaningar. Ska även plugga på företagsekonomin eftersom vi gör massa roliga saker nu som budgetar och sånt kul även tyska plugga och så men nu är jag förtjänt av en PAUS!

Hörs senare cowboys ! :)
på bilden ser man även hur mina tänder såg ut innan tandställningen, ( inte fina)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0