7 november

KÄnner mig otroligt duktig som redan har börjat plugga till provet i Historia nästa vecka, jag menar jag tar äntligen tag i saker. Nu ska jag gå ner göra lite té och sen försöka fukosera på matten en liten stund.
Har skit ont i halsen så hoppas att de hjälper med lite té och strepsil så att jag slipper vara sjuk igen. Är faktiskt ganskasjuktjävla trött på att vara sjuk och gå och må halvdant hela dagarna.
Nej ska nog ävwn dra på mig en ansiktsmask, soooffftt! :D








När jag har pluggat lite matte ska jag ta ett samtal med min mor och far om min och min mans resa till egypten. Ska prata lite om hur jag ska göra med pengar och lite så! Inte kul att prata om för att jag i 90% av alla de samtal börjar gråta av panik eller så blir jag bara tjurig resten av veckan! Hoppas de är en av de 10% så att jag kan vara nöjd och glad och ringa min man och vara skit glad !






Nej nu ska jag ta tag i mitt liv igen! HÖRS !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0