4 november

hejsan alla glada bloggläsare!
Jag är hemma från LONDON och vid livet!
Kommer komma in massa bilder från london så fort mamma har lekt färdigt med dom.
ikväll ska jag på party och förhoppningsvis är alla mina favorit festnissar/och gummar där! För att det blir alltid lika roligt när vi är TILLSAMMANS! Skulle ta med min kamera och ta lite bilder så imorgon lägger jag upp lite party pic, ikväll blir det galet!

+ att världens bästa man kommer hit ikväll och myser med mig! och att mina klänningar från Nelly har kommit så ska springa ner och hämta dom om en liten stund när jag har duschat och ätit frulle! Två klänningar som jag vill ta med mig om jag och mannen min åker till egypten!

josefin<3sebbe och Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0