28 november

Cover Nation – Stereo Hearts (Tribute To Gym Class Heroes Ft Adam Levine) Performed By Cover Nation
"Hejsan kära, kära, kära måndag
jag har längtat efter dig
och saknat dig i flera dagar nu.
måndagar är nog min bästa dag..."
Eller inte....

Heldag i skolan idag. Inte alls roligt bara jobbigt. ska börja plugga om tio minuter. Mest för att jag måste. åhh orkar inte.. Behöver verkligen all motivation jag kan få. Dag är annars ganska bra vill verkligen börja läsa tyskaboken, ladda ner tyskafilmen och sen träna naturkunskap tills ögonen brinner. Ikväll är de "svärföräldrarna från helvetet" och jag längtar det ska bli kul! Ska även leta upp en video på youtube som vår engelskalärare visade för oss idag! Så himla rolig fick tårar i ögonen för att jag skrattade så mycket och de brukar nästan aldrig hända!

Kommer även lägga upp en lite mer våldsam och äcklig film senare idag om hur människor behandlar djur.. KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!


SÅ vi hörs senare kära ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0