26 november

Var ute i regnet med prinsen och ingen av oss ville egentligen vara ute och gå men vi tvingade oss igenom en liten runda i alla fall! Duktiga som vi är. Dock är jag mörkrädd så jag gick och tänkte på massa otäcka saker i huvudet. Kom hem och då säger min bror att dom ska på fest och nu sitter jag här ensam... Ringde pappa och frågade när dom skulle komma hem och det var bara om en timme så jag är fruktansvärt nöjd för jag menar en timme ska allt jag och prille ponken klara av!

Nu ska jag städa vidare fixar med små saker. Måste hålla mig igång annars tänker jag bara på alla skräckfilmer jag har kollat på under livet och så blir allt jätte konstigt och jag tänker att nu är min sista stund inne men så är det inte!


Det här är den bästa saken jag någonsin fått, tar med den överallt och tycker att alla ska skaffa en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0