17 november

hejsan alla glad människor!

För alla modefreaks så kommer ju versace släppa sina kläder för H&M idag ! Så alla med mycket pengar kan ju köpa en klänning till mig också!
Känner mig nöjd med snacket igår och vi rensade luften lite och det var skönt!
Så Lina till svar på din kommentar så kan jag säga att det är fixat nu :)
Ska dra på mig lite kläder och sen springa ner och äta lite frulle! Hade dock världens bästa mamma som kom upp med chailatte till mig! Tacktacktack, det gjorde min dag!
Jag har en lektion idag och det är rätt skönt sen ska jag hem och baka lussebullar, packa och städa! Imorgon åker ju lilla jag upp till Stockholm för att spendera helgen med min man i "Lilla Huddinge" det ska bli trevligt.
Nej nu har jag nog inte så mycket mer att säga!
Hörs senare !


Funderar på att börja göra smoothies till frukost igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0