14 november

Godmorgon bloggis.

Idag är jag faktiskt god och glad och just nu dricker jag varmchoklad.
Om en halvtimme ska jag gå ner mot bussen så att jag slipper stressa dit! Skulle vara skönt att inte stressa idag inte ens lite. Har en riktigt lång dag i skolan idag och det suger. kommer inte hem förens vid sex någon gång och det suger också för då är de redan mörkt ute och då känns de som klockan är tio typ. Hoppas dock att veckan kommer gå fort och att jag hinner allt som jag vill hinna med för på fredag tar jag mitt pick och pack å åker på till Stockholm och min man över helgen och det ska bli himla mysigt. Har nog tre prov denna veckan om jag får bestämma själv och de hoppas jag att jag får och förmodligen tre prov nästa vecka också! HOPPASHOPPASHOPPAS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0