12 november

älskar att jag gör så mycket skrivfel i all hast här på bloggen! Hoppas ni också älskar det.






Nej jag har så ont i handen att jag knappt orkar skriva detta. Så ont att jag nästan kräks, tror jag ska gå och lägga mig nu och önska att det kommer gå över tills imorgon. Ja man kan ju alltid hoppas.
Det var himlamystrevligt hos faster med hennes helt underbara mat! YUMMI.
Fick till och med mig tårtan som blev över hem så den åt jag när jag tog mig tid att kolla på "dumpa honom!" på tv4. Ska nog springa in på Ralles rum och sno kortet så jag kan titta på tv tills jag somnar eller om jag somnar för att jag har så ont i handen hoppas mest på att jag somnar snart.
Imorgon ska jag ha en liten tränings/plugg dag! Så gillar ni inte att jag tränar borde ni inte läsa imorgon! Eller jo läs i alla fall för jag gillar er så mycket !




Sov gott alla goa glad människor ute i världen som läser detta!
Peace out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0