12 november

Hejsan bloggen! Gud vilken tidig morgon det blev idag och jag är super glad för att jag orkade ta mig upp för alla söta små solstrålar på träningen som bara gör en så glad gjode de verkligen värt det!
Nu ska jag kasta mig i sängen och kolla på någon film blir förmodligen en skräckis om den orkar ladda ner sig snart.
Känner mest för att skrika SNABBARE till den bara för att det kanske känns bättre efteråt. Eller inte...
Nej nog om det. Ikväll ska jag träffa min släkt och då blir de nog ännu mer lek med barnen för 1. det är kul 2. jag älskar barn 3. dom är så söta.
Så det ska bli kul att träffa små kusinerna! Ska även prata lite Sims med min ena kusin för de behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0