11 november

Har dragit på mig makeupen och min underbart sköna rosa stickade tröja från topshop och ska snart fråga mor om jag kan låna hennes cykel så att jag slipper gå till rebecka för det är 1. långt 2. kallt 3. fett läskligt!
tur att jag har ett super snyggt överfallslarm som jag har fått av min bf! Tack !

Hos rebecka ska jag äta mat sen ska vi äta chips eller ostbågar och sen äter vi säkert något mer ! GOTT!
Jag hoppas att vi kollar idol och sen ska vi arbeta lite med våra företag, jag ska hjälpa henne och hon ska hjälpa mig! That´s what friends are for

Först en snygg bild på oss!



sen en bild på hur jag ser ut ikväll!



Sen en bild på mitt fina överfallslarm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0