11 november

ska försöka köra en skräckfilms/plugg/chill helg mest för att jag själv behöver det. Håller på att bli sjuk och är så jävla trött i huvudet hela tiden! Ska även försöka mig på att träna lite i helgen ut och springa och ta tag i de lite. Ska ju träna "mina" små gullisar imorgon ska faktiskt bli super duper kul dock är de inte roligt att de tränar klockan 10 på en lördag! Dels för att det är tidigt och dels för att jag träffar Andreas på helgerna.


Det är idol ikväll och jag ska försöka sitta klistrad vid tvn med lite grönsaker och dipp och självklart lussebullar!



Jag är för första gången färdig i tid till skolan och känner mig faktiskt ganska nöjd. Ska åka in lite tidigare så att jag kan ta bussen vidare till skolan sen jag vill ju inte gå i onödan. Ska dessutom testa att ha på mig min pälsväst idag för att se hur det känns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0