10 november

hejsan,
det blir inte så mycket här längre är knappt inne på dator och kan inte skriva mms hela tiden..
Håller just nu på att städa mitt rum mest för att pappa skulle tvätta mina lakan och jag hatar när man byter lakan men inte städar för då blir de lika äckligt i sängen igen. Konstiga tanke.
nej men har inte gjort så mycket idag har varit ute en runda med prinsen har även dammsugit hela huset och just det jag har ju bakat LUSSEBULLAR! MUMS!
Just det den 11 januari åker jag och min man till härliga Egypten! Lägger in lite bilder på hotellet en annan dag så att ni blir riktigt avundsjuka!
Nu ska jag fortsätta städa, duscha, ringa min man och sen få mig lite sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0