24 maj

Skriver lite snabbt sen måste jag springa upp och kolla big brother med storebror! Alltid lika trevligt.
Har bakat idag och jag tror att Maja kommer bli glad imorgon tänker inte skriva vad de är jag har bakat i fall att hon läser detta ! MOHAHAH ! :)
Skolan var ytterst tråkig idag och vi kollade på film hela dagen förutom på nationella provet i matte! Känns ju inte alls lönt att vara i skolan nu! Imorgon har vi ett litet prov i socialkunskap det är mindre roligt men ändå rätt lätt!
Var ute och gick en fem kilometer idag med favoriten och det var lika mysigt som alltid!
Nu har jag och mamma shoppat lite saker till moi och jag blev jätte nöjd ! Kommer in bilder när de har kommit hem till mig och är mitt ! :) hahah :D
Nu ska jag springa upp ! Sov gott alla glada människor så hörs vi mer imorgon bitti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0