13 mars

precis kommit hem från morgonens joggingtur. Ska snart hoppa in i duschen och sen börja städa mitt rum. Tog lite bilder igår som jag faktiskt hade tänkt lägga ut här idag. För idag är jag duktig! Haha.
ska även plugga idag och det ska bli skönt faktiskt. Skulle ju spelat match idag också men den blev inställd. Så kände att jag var tvungen att ut och springa lite.

Igår åt vi jätte god mat drack jätte gott vin och kollade på en bra melodifestival ! Så det var riktigt skoj och det tackar jag mina underbara vänner, becka, eve, emma och LINNEA för ! :) Det tycker jag att vi gör om!

Kommentarer
Postat av: emma

Tack själv för en toppen kväll! det får vi göra om snart igen(: <3

2011-03-13 @ 13:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0