9 juni

Hejhej,
kunde inte skriva så mycket igår för jag hade inte så mycket tid på mig. 
Dagen började med att vi hade mys på socialkunskapen med lite lek och sånt! Sen åkte jag hem, diskade, var ute med voven och sov lite åkte sedan tillbaka till skolan för att kolla Linné VS hts i fotboll och det var galet. Som tur va vann Linné! Efter de åkte jag hem och vilade lite och åt sen skulle vi på fotbollsmatch, vi spelade inte fruktansvärt bra och dom drog ifrån rätt mycket i andra halvlek även den halvleken när de var ca 5 minuter kvar så hoppade jag upp och nickade och även denna gången hoppade en annan tjej också och nickade mig i huvudet så att jag svimmade av och fick en lite hjärnskakning så mamma och jag åkte till akuten i hbg( helsingborg) och där var vi till klockan var lite över tolv så var inte hemma fören halv två typ ;/ 
Idag har jag inte kunnat göra så mycket har bara legat och tråkat eftersom jag inte får vara för mycket vid datan eller tv eller något annat som göra att hjärnan blir trött! Jaja, jag ska i alla fall på skolavslutningen imorgon! SEE YAA! 
vi hörs mer imorgon, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0