5 juni

HELGEN har varit underbar! 
En upplevelse utöver de vanligaste! Jag har haft himla trevligt med mina kära vänner, nya som gamla! NI är förjävla bra det ska ni veta! 
Jag har lyssnat på många favoriter men även för mig okända band som faktiskt har väckt en otrolig glädje på insidan! För när man står i publiken dansar, sjunger och bara öser fullt ut så är man lycklig och den glädjen man känner går inte att beskriva. Känslan av att skrika sig hes till HÅKANS " känn ingen sorg för mig göteborg" eller till the arks " The Worrying Kind" det är så jävla obeskrivligt! Den mest galna stunden var när vi dansade som djur till The Crookers! Det trevligaste folket träffade vi på campingen och det roligaste stundern var med mina underbara vänner! Tackar Rebecka, Evelina och ola för en trevlig natt/dag! Evelina och Rebecka ska även ha ett stort tack för hela helgen för trevliga stunder så som frukostarna och snacket innan vi somnade! 

Det har hänt så mycket denna helgen så till och med jag har svårt att förklara hur roligt det faktiskt har varit! 
Vi har ätit LANGOS i mängder och druckit himla god dricka även de i mängder! 
Just nu känner jag mig överväldigad med glädje och avslutar denna helg med att säga att jag är ledig imorgon och det känns förjävla bra! 
Nu längtar jag mer än någonsin till sommaren! Till GÖTEBORG till ORUST, till alla fester, till alla mysiga stunder på stranden, till alla dagar i ÅHUS och även till nätterna! Längtar efter GABBI och längtar efter att få träffa nytt helt underbart folk! I sommar ska ingenting få stoppa mig! 

Tack till alla er som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0