30 juni

Man märker inte att man kommer ner till en divsion 6 match när killarna är lika taggad som om det var finalen i divison 1. Det är kul att kolla fotboll och speciellt när det är bra i alla fall under vissa perioder man märker dock att det är div. 6 när det är slagsmål och allmänt tufft. Träffade på Elin och Erik där nere och det var trevligt att sitta och prata med någon under matchen. Nu om en liten stund ska jag faktiskt gå och lägga mig ska skriva detta krystade inlägg först. Jag sparar att raka benen och ha ansiktsmaks till imorgon! Mest för att det kommer vara skönt precis när man vaknar och att jag ändå måste städa mitt rum för det är ganska äckligt eller ja väldigt äckligt jag är också ganska äcklig just nu! Men det gör ingenting för jag är lika glad ändå! Imorgon kommer stockholmarna och på lördag åker jag hem igen en liten stund och sen åker jag tillbaka till åhus på söndag. Ska försöka fixa så att jag kan blogg med mobilen så det blir lite bättre uppdatering när jag är i Åhus med Gabbi! 
Nu tänker jag avsluta med en bild som jag fullständigt bjuder på! 
Sov gott PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0