20 juni

liten flicka ska idag spela fotboll så jag måste åka till samlingen om en stund och jag har inte pakat mina saker! Busig unge är vad jag är! Haha, idag har jag städat HELA huset utom källaren men det hade tagit evigheter eftersom jag hade gått och stört mig på allt skit som står där nere! Haha, jag är en liten LOSER ! hahah...
Nej men nu ska jag packa och eftersom jag är en söt liten flicka som har städat bra ska mamma köpa en av klänningarna som jag la upp igår från NELLY.SE! WOHO, glädjeskrik ! WOHO undra vad jag får om jag städar källaren! :) 
JAG ÄR GALEN men önskar att jag var CRAZY same shit men whatever!
Match nu och det är vinst som gäller och efter det ska vi till Ottos place och grilla i arlid kommer säkert bli jätte mysigt och kjul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0