19 juni

jag känner på mig att ni vill ha massa musiktips eller kanske inte men det får ni ändå! HA-HA visst är jag hemsk! 
Dagens bästa låtar är! 
HOFFMAESTRO – Young Dad
Veronica Maggio – Satan i gatan
Veronica Maggio – Sju sorger
Panda Da Panda – Vem e du
David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)
Panda Da Panda – Titta när han dansar
Lyssna och njut ! 
Körde aldrig upp till hemköp innan så det blev kyckling med brunsås och stekta päron! MUMS. Så jag ska följa med mamma upp till Hemköp och kanske köpa lite godis har inte bestämt mig ännu men jag tycker så mycket om att gå i mina nya skor! Hihi, även fast det är klack är dom så fruktansvärt sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0