16 juni

Hej,
Jag skulle bara vilja säga att jag har blivit beroende av SIMS så jag tänker inte vara ute mycket i sommar! Nej nu skojade jag allt men det är verkligen beroendeframkallande att spela SIMS. Nu är jag inte så bra som Linnea and the company så jag spelar fortfarande sims 2 och älskar det! 
Haha, Idag har jag inte gjort så mycket har mest gått runt och chillat lite. Måste verkligen börja springa varje dag snart! Så man kan glida på stranden i sommar utan att skämmas! Hahha. 
När jag har jobbat och fått min lön ska jag köpa 4 par converse och jag LÄNGTAR redan efter dom! 
Jag ska även lägga udan rätt mycket av pengarna och köpa rätt mycket kläder för dom! 
Älskar verkligen att jag ska tvätta fönster för de passar verkligen mig som är en liten pedant skitunge! 
Jag tycker redan synd om min framtida familj ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0