27 juli

nöjd tjej är färdig en hel timme innan hon ska åka! WOOPWOOP
Jag ska ju åka till väla med Elin och hennes Syster och hennes systers pojkvän fast jag tror dom ska till IKEA!
Hoppas på en trevlig dag med mycket skratt och det kommre de förmodligen bli!
Jag har faktiskt hittat på en massa saker bara nu på morgonen  t.ex. jag har vattnat mina små bebisar eller ja mina växter som mamma köpte till mig igår när vi var på IKEA och jag lovade att jag verkligen skulle ta hand om så att de inte skulle dö som alla andra växter som jag har haft mitt rum! Dessa ska överleva och bli stora och  vackra ! :)
Jag funderar faktiskt på att städa lite innan jag går. Känns som de behövs ligger kläder över hela golvet men så är det kanske hemma hos alla flickor i tonåren. Känner att jag bor i sopptipp men orkar inte göra något åt det för det kan lika gärna vara så när de kommer se ut så om några dagar igen! Men nu MÅSTE JAG antingen nu eller ikväll! Ska även försöka hinna måla naglarna! hoppsan nu blev de bråttom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0