26 juni

hejhejhejhej hemskt mycket hej! 
Jag körde hela vägen till Helsingborg idag och det var kyl! STOLT över mig själv! Jag köpte martiniglas och nu är jag nöjd!
Nu ska jag vila och sedan springa ner till tåget för att möta upp Elin Pelin i stan, vi ska hämta ut biljetterna och köpa godis och annat gott innan filmen! JAG längtar ! Hoppas den är jätte rolig så jag kan skratta mycket. 
Ska även prata med henne om vi ska köpa biljetter till Helsingborg - göteborg på söndag vill verkligen dit och är faktiskt ganska taggad på att se lite fotboll även fast de inte är något derby! Helsingborg måste vinna för Elfsborg är bara ett poäng bakom nu och det är inte bra !!! :)
Ville mest bara säga att jag saknar dig REBECKA !

Kommentarer
Postat av: jag

Elfsborg vinner allsvenskan!!!!!!!:D:D

2011-07-27 @ 21:12:46
URL: http://min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0