25 juli

hejhejhej :) idag har jag varit ute och övningskört med pappa fram och tillbaka till hässleholm! Det är super kul och super läskigt! Haha men jag klarar mig nog ganska bra! Har ju mer än ett år på mig att bli super duper duktig och värsta rallyföraren! 
Idag händer de säkert inte så jätte mycket men ikväll ska jag träna fotboll och det var jätte längesen och jag längtar super mycket! Jag längtar tills vi börjar spela matcher igen och jag längtar efter att få springa tills jag håller på att dö! Jag älskar verkligen denna meningslösa sporten!
Nu när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sen rakade jag benen för de behövdes verkligen usch och fy vad äckliga dom var. Sedan drog jag på en ansiktsmask och nu ska jag dra på mig ett par byxor och gå ner och dricka té! Té ftw ! 
härliga minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0