22 juli

vad är grejen med att vara ensam hemma, jag fattar inte den riktigt. Jag hatar det! Verkligen hatar de! mest av allt vill jag bara ha någon här så att jag slipper känna mig så ensam när jag bara sitter och allt är så tyst jag menar verkligen jätte tyst även fast att tvn är i gång och på ganska hög volym så är det fortfarande jätte tyst. Jag längtar tills imorgon för då ska vi gå och kolla på fotboll och det ska bli kyl! Även fast det är lite läskigt! Derby är aldrig kul för det händer alltid något oväntat! haha.
Förra året blev vi ju attackerade på knutpunkten i helsingborg av mff huliganerna ! INTE SNÄLLT POJKAR !

Aja nu ska jag försöka njuta av ensamheten här i vårat stora hus! Kan bli svårt men jag ska försöka! ha-ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0