21 juli

Hejsan alla goda glad människor!
Idag har jag spenderat mycket pengar på mycket mera kläder. Fy vad jag har handlat och köpt och allt vad det heter! 
Vi åkte upp till freeport vid halv tio och gick där en stund, hittade en massa saker där bla en sliver schampo som jag verkligen behöver! Hittade också en underbart skön tjocktröja och skor! När vi var nöjda där åkte vi till kungsmässan där jag spenderade ett antal pengar på H&M och bikbok blev riktigt nöjd! Efter det åkte vi till Ullared och där köpte jag lite linnén och hudvårdsprodukter och hårvårdsprodukter när vi var nöjda efter 2 timmar så körde vi hem och väl hemma åt vi jätte god mat och nu sitter jag här med alla kassar i min säng funderar på att inte plocka upp sakerna förens imorgon så kan jag ta kort på allt och lägga upp här på bloggen!

JAG ÄLSKAR ATT SHOPPA ! :)
just nu är jag lika nöjd som linnea på bilden ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0