18 juli

Hejsan godmorgon hallå och allt det där.

Vaknade alldeles för tidigt idag... Redan klockan sju så jag slog på tv och har legat där fram till nu! SKÖNT!
Ska snart äta frulle och fråga pappa när vi ska övningsköra för det ska bli så roligt även fast jag kommer vara jätte dålig, trycka på fel pedaler och allt det där! Men jaja pappa kommer säkert säga "du är jätte duktig alice" och kanske ljuger han lite men jag kommer säkert göra något rätt! Har ju lite mer än ett år på mig att köra en massa för att sedan kunna glida runt själv! 
Vad som händer denna veckan vet jag inte men har inte riktigt orkat planera något! Låt oss ta det som det kommer!
Bilden är sjukt snygg + att REBECKA åker till öland nu BUHU på henne! ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0