17 juli

"godmorgon"
Är inte precis överlycklig när man vaknar klockan 14:00 på en söndag och har förstört hela dagen! Jag hade tänket städa riktigt ordentligt idag! Typ plocka ur garderoben och hänga in lite nytt se över mina skor! Äta en god frukost och kanske till och med duscha lite
men nej så blev det inte så nu har jag dragit på en stor tröja ätit lite kött och potatis (som en äkta man) och ska snart börja städa! Det ska bli skönt att få rena lakan, och kanske kommer jag till och med se golvet! WOOHOO! 
Ikväll ska jag faktiskt kolla på Harry potter med Elin och det ska bli kul! För vi ska äta massa godis ! Köper kanske till och med en liten glass ! :D MUMS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0