17 juli

hejsan alla glada människor ! Hoppas att ni tycker om mina inköp precis lika mycket som jag gjorde! 
Nu har jag städat och jag har varit jätte duktig men får nog fortsätta lite imorgon! WOOPWOOP. Haha 
Jag ska snart springa till tåget! Har dragit på mig vinternsfavorit tröja och nu ska det mysas riktigt ordentligt med 3D glasögonen ! Nej jag gillar inte dom och kommer inte göra det för de gör ont i ögonen! 
Ska träffa Elin på stationen så ska vi gå och köpa godis tillsammans sen upp till bion så får kanske skriva lite om filmen när jag kommer tillbaka! Hoppas verkligen att jag gillar den!
Mamma och pappa gjorde pizza till familjen innan och den var super god och jag vill äta sådan varje dag! (hoppas att mamma läser detta)
innan
efter! Lite bättre i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0